En sak bara

Som Ida menar på men Första handsval av spelar.  Jag vet att man kan ha en speciell. Men det hon menar hela tiden är att om jag ska lyssna på en låt så skulle jag höger klicka på den och öppna med och sen trycka på spelaren.  Det tjata vi om med att jag inte ville ha så.  Utan att jag ville bara dubbel klicka på en låt och att den ska spelas i en viss Spelare och inte Videospelaren.  Det var med som du glömde tjata om.  Och jag säger då en sak med Firefox suger det med.  Internet explore säger i alla fall till när något program inte är säker att ha på datorn. och virus skyddet som jag har med. Det är väl i alla fall en bra sak

Kommentarer
Postat av: Annaa

tack så mkt ;) jo det var kul där faktiskt nu när man ser tillbaka på det..även om de hände lite skit också men i stort sett var de fan skoj =)



take care ;)

2008-08-20 @ 10:20:28
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0