Jiddra inte med Zohan


 

Jiddra Inte Med Zohan







Såg den i natt som var då. Och ja det var en ganska besvikelse om man säger så.  VIssa Scener i filmen var väl roliga men själva helheten i filmen var rätt dålig. Det är en av dem dåliga filmerna som Adam Sandler medverkat i.  

Filmen då Handlar om en man som Heter Zohan. Och är ett Vapen för det Israeliska armen. Men som inte vill hålla på med det. Utan hans dröm är att komma till Usa Och bli en hårstyleist.   Finns väl inte mycket att säga då just om denna film då.  Utan se den själv och tyck vad du vill. Jag Rekommenderar den inte.

TRAILER







Betyg   1/5

Kommentera Gärna filmer som jag har sett och skrivit om här.  Och skriv vad du själv tyckte om dem när du sett dem.

Kommentarer
Postat av: ida

klicka på länken i inlägget där.. Det e ett spel där man mäter hur mycke idiot man är (på skö

ämt då).. jag e tydligen en STOR idiot.. fittskit..

2008-08-18 @ 17:44:57
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Frida

Nämen, den filmen är ju skitbra! :D Jag höll på dö av skratt ju! :D

2008-08-19 @ 04:43:15
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0