Trist

Fan vad trist det kan vara ibland när det inte finns ett dugg att göra. Usch. Det är så nästan man går helt bet.  Bara sitta och inte göra ett dugg.  Usch. Jobb och lägenheter finns det då inte heller.  Blev ju erbjuden en lägenhet nu. Men vad fan 4000 i månaden för 1:a. Det är att ta i. Och jobb finns det då heller inte. Fast man söker på hela Dalarana.  Är då inte bara inne på Ams utan andra sidor med. Ams. Är väldigt dålig på att hjälpa till med jobb, Usch.

Det är då sen inte undra på att man mår som man mår sen med. Men det är inget som jag ska skriva här. För då blir man bara kallad för en egoist och allt. Och att man är ute efter uppmärksamhet. Som jag då som den sista personen är. Jag vill inte ha publicitet av hur jag mår.  Jag är då inte den sortens person som strävar efter att något. Men dagens förvridna  Samhälle är dess värre så.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0