Man kan verkligen undra....

Varför dessa Design Bloggar alltid går hem.  Att folk är så intresserade av vad folk bär för kläder.  Ta nu som
Kenza
Blondinbella
Sina-Lee
. med flera med flera.  Att så fort dem lägger upp ett litet klädesplagg så ska alla tjejer ha just den o den tröjan,blusen,Topen,Byxorna. Precis som dem bär.  Jag menar. Hur kul är det att bara en tröja eller vadet nu är som 1000 andra personer gör i samma stad nästan. Bara för att en kändis bär dem.    Är det inte bättre att bära något som nästan ingen annan bär. Att man blir lite speciell.   Dem här
Kenza,
BlondinBella,
Stina-Lee
  Blir speciella ett tag, när dem bär något nytt o unikt. Men det dröjer ju inte en vecka förän 1000 andra tjejer har likadana och går med.   Jag fattar inte  Ironin i det hela.

Varför skulle då inte min blogg vara unik? Den handlar ju näst intill enbart om lilla mig.  "Poppe" Som bor i bushen... Och lever på de vilda... Och vad naturen har att erbjuda.....

Ja Jag överdriver lite nu. Men vi här i skogarna  har då fan inte lika mycket som folk nere i STHLM,GBG Malmö har..

Så Ja.  Men det är mycket som man funderar över här i livet. 

Livet fråga
.  Det kan man undra mycket över....... 

Kommentarer
Postat av: Norrmalm.blogg.se

Kolla in prinsessan Madeleines nya porriga stil i bloggen!



Ha en trevlig onsdag! :D

2008-12-03 @ 14:39:49
URL: http://norrmalm.blogg.se/
Postat av: Deafeem

Jamen precis. Han är ju reggae-legenden.



Håller helt med dig angående mode-bloggar. Jag skulle inte tycka att det var så kul att ha exakt lika kläder som någon annan, som i sin tur blir hörd av flera tusen människor. Fattar inte att folk lyssnar så mycket på vad andra tycker ska vara rätt (klädesmässigt)

Vad fan.. Vi människor borde sluta lyssna så mycket på folk, och börja att vara det som man är förskräckligt bra på, att vara unika.

2008-12-03 @ 14:48:36
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Norrmalm.blogg.se

Asså jag hatade också Nokia innan och använde enbart SonyEricsson men sen jag provade Nokias E71 så kommer jag förmodligen aldrig byta tillbaka till SE :;D

2008-12-03 @ 15:17:21
URL: http://norrmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0