Säger då det

Ja. Nu har Särna i alla fall. Skaffat fram en redig Julgran för i år.
En gran som er ut som en gran. Och inte som åren innan.
Helt hopplöst fula. krokiga, böjda och hela kittet.



Men Ja. Denna är ju lång och rätt smal av sig....  Andra åren har den varit kort och stor istället.






......Lite andra bilder......








Snö,Mulet o kallt. Det är vad vi har för väder idag.

Och lite  Solsken


Men inte mycket. Men vi har en ja säker 15 minusgrader ute nu.
Så man håller sig hellre inne och eldar och har da gött=)

Kommentarer
Postat av: Karin

usch har hört att man mår riktigt dåligt av migrän, va beror migrän på egentligen?

2008-12-01 @ 13:22:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jenny

Jo det är ju ett tag.

Usch får ångest precis varje år på den här dagen.

Först tänker man inte så mycket på det och sen kommer det till en som ett slag i magen...6 år!? men herregud hur gammal är jag nu. Så räknar jag från 16 och i det här fallet + 6 år = 22 = Ångest!



Så varje år den 1 december är jag sur och kinkig halva dagen för att jag är så gammal, sen går jag och sover nån timme och sen när jag vaknar så mår jag bra igen. Helt sjukt.

Men det som nästan är sjukare är att min tjejkompis får precis samma ångest bara det jag pratar om våran årsdag för då går det upp ett ljus för henne med om hur gammla vi är eftersom att hon var med sen starten. Hon vill forfarande väldigt gärna tro att det var i förrgår hon fixade ihop oss :)



Fin julegran =)

2008-12-01 @ 19:11:00
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0