Sms

Ja sms är då ett under. Att man bara kan knappa lite på tagenter och så vips så har man skickat ett ord eller två.

Och många gånger så kan det bli väldigt knäppt och komiskt av det hela. När man har en sms konbersation med varandra.



Ida--- Blir man trött av att dricka vatten

Jag--- Nej det tror jag inte man blir

Ida--- Men jag e törstig. Men rädd att ja blir 
gris

Jag--- Att du blir gris?

Ida--- Ja Pigg du vet =)

Jag--- Mimmi Pigg?

Ida--- Men Pig, gris

Jag--- Så du brukar säga att om du dricker vatten blir man gris?

Ida--- Nej men pigg



Många sms kan verkligen misstolkas. Men ja. Ibland så kan man ju undra?=)

 

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Make a wish

Du har så fin blogg :)

Välkommen in och lyssna på denna veckas "Sång i bloggen" Idag har jag special och kommer att sjunga 3 låtar!

Hoppas at du har haft en fin start på dagen!

2008-12-04 @ 14:27:20
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Jea

ja det där känner man ingen :)

2008-12-04 @ 16:55:32
URL: http://jea.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0