Poppes Egna lilla Lista=)

Ja då är det ju snart ett nytt år. Och 2008 är då ett minne blått och man ser  fram över vad  2009 har för gott att erbjuda på.  Och vad den kan ha för spänning...  Men nu kan jag då  lägga upp min egen lista över film,musik. och mycket  Gott o Blandat..    Över vad jag tycker som är det bästa som vart genom 2008...



Film:  Top 5:

1: Batman - The Dark Knight
2: Ealge Eye
3: Wanted
4:  Taken
5: Wall-E / Kung Fu Panda

Musik: Top 5

1: Scotts - Om igen
2: Jannez - Guenerina
3: Sound Convoy - Save the Icebears
4: Boozer - Hes a gladiator 08 ( original mix )
5: Dan J-blackout (teequee preview mix)

Tv o Serier:  Top 5

1: Prison Break  Säsong 4
2: FlashPoint
3: Boston Tea Party
4: CSI
5: På Spåret

Blogg:  Top 5

1:
Ida 
2:
Anna 
3: Jenny
4: Jea
5: DeaFeem
+ Plats   Dockmamman

Resemål: Top 5

1: Eskilstuna
2: Stockholm
3: Ålands Resan
4: Mora
5: Sveg

Dj:s på   NeRadio.se  Top 5

1: Dj Astro
2: Djm8
3: Dj Maiia
4: Viktor Lindskog
5: Dj Xrase


Snygg, Bäst o Sexig: Top 5

1: Katrin
2: Jag  [Är lite ego, men man ska ju tycka om sig själv=).]
3: Mait
4: Ida 
5: Dockmamman=)
+Plats 6:  Liza=)


Listan kommer förmodligen blir längre o längre. Med mer o mer saker. Så håll utkik efter uppdateringar i denna lista..... Men Troligen inte.  Får det är svårt att komma på saker o ting som man ska skriva. Så Ni för nöja er med denna lilla lista.





Kommentarer
Postat av: lola

så du menar att mait e sexyare än mej ? nu blev ja fan lessn, trodd vi delade på första platsen :P

2008-12-23 @ 01:34:16
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Wall-E och kung fu panda är så jäkla bra. Dom andra har jag inte sett än.

Tack för blogg top 5 placeringen :)

2008-12-23 @ 10:01:00
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Häxmamman

Är inte jag snygg då för att vara 41 år!!!!???



Hihi, skojar är lite på skämtis idag fast mitt humör är lite PMS besvärat kanske du märkte på inlägget när det gällde dansbandsröstningen...



Men du snyggis Hihi HA en riktigt trevlig jul/Kramar

2008-12-23 @ 10:04:20
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: Jenny

Javisst, vart jättenöjd med julklappen :)

2008-12-23 @ 13:21:28
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Jea

inte illa jag hamna fyra på bloggt top 5 hehe. Hoppas du hade en bra kväll vid datorn med min julklappa :P

2008-12-25 @ 19:16:20
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: mait :)

yäs! trea på listan... det var inte dåligt de, men jag håller nog med ida att vi skulle ha delat första platsen :)

2008-12-27 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0