Helg

Ja äntligen har man då fått Helg för en gång skull.  efter 3 helgers jobb m m. Så det är sköntnu att man får ta det lugnt i 3 dagar innan det blir en massa jobb igen.
Sitter nu i Särna som man då kanske kan se. Annars hade jag inte skrivit så mycket i denna blogg som det kanske kommer att bli nu idag.  Sitter mest på Bibblan i Mora. men däe kostar det så mycket så man hinner ju knappt läsa mailen och svara på dem förän tiden har dragit iväg på en 20 min.

Men ja.  Ikväll blir det till att festa. Som man inte gjort nu på ett bra tag. Och det ska säkerligen bli kul.  får man hoppas då. Sen drar man iväg till Parken  och blir där då.

Annars så är det rätt okej men mig   för dig som undrar. Känner mig lite seg och trött nu. Men det är väl för att man har jobba så mycket nu. Den senaste  veckorna. Men nu blir det lite skönt igen då man går ner till 80% igen och jobbar

Sen man då skrev här sist så har det inte hänt så himla mycket vad jag kan säga.  Man har jobbat,jobbat och jobbat  och ingenting annat, Men det lönar ju sig den 27:e=) Då lönen kommer. Så man ser hur mycket man får efter skatten m m. Men man vet ju på ett ungefär hur mycket man kommer att få. Och det är man ju glad över i alla fall.

Så ja.  vad ska man då skriva för något?  Inte vet då jag?=)

Kommentarer
Postat av: anonym

Som om inte jag skulle räkna ut att det var du som kommenterare som ''anonym''.. Det är inte vad bilden säger dej som e viktig, jag skulle visa vilken kvalite kameran har. Måste du ju förståt själv är jag bad dej kolla.

2008-07-20 @ 12:20:10

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0