Vecko slut

Ja nu snart är det vecko slut igen då.  Och man ska jobba nu igen hela helgen. Blir 3 kvällar i rad nu. Rätt skönt men ändå drygt. Men det blir då pengar i alla fall. Så det är ju skönt det med.
Men sen blir man då ledig nästa helg istället i 4 dagar.  Så man får då igen allt istället.  Vet inte om man ska upp till Särna hela den helgen eller om man ska stanna kvar och vara på Mora festivalen och festa.  Det får jag se då  hur jag gör med det.

Datorn där uppe lockar ju.  För dem datorerna man änvänder här nere i Mora är så sega och helt omöljiga att  använda på det sätt som man vill göra det på. Och så fungerar inte vissa sidor helt korrekt heller.  Utan det saknas en massa saker på vissa sidor som man vill använda sig om.  Som denna sida. När man ska in och besöka andras Blogg.

Ja snart ska man då hem igen då Och göra sig något att äta.  Blir väl stekt potatis med lite annat till som är så gott att äta.

Skulle då ha vart på bio imorgon. Men man jobbar ju så. Men det är ju om den filmen skulle ha premiär här i Mora med som i hela Sverige.  Det vet man ju inte.  Får se imorgon när man går till jobbet då.

Så nu har man då skrivit lite i bloggen igen som vissa säger att jag ska göra=)-  Och uppdatera den ofta=) =) =) =)

Så nu har ni då lite läsning att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0