Fredag

Ja då var det Fredag igen då.  Och snart helg.
Fortfarande håller man på att söka bostad.  Men det kanske nu är ett napp.  Skall höra av mig nu den 27:e igen och se.  Jag hoppas nu att jag får den. Skulle bli glad om jag fick den.  Då kan man i alla fall börja jobba. Men ja annars vet jag då inte vad man ska ta sig till.

Har sett nu ett par nya filmer.  Men kan lägga upp i alla fall en film som jag sett


---10 000 Bc---
image2

Det fanns en tid då både djur och människa var otämjda och då den väldiga mammuten vandrade på jorden. En tid då de idéer och den tro som föddes för evigt skulle forma mänskligheten. En ung jägare tar sin stam på en farlig resa över ett kargt landskap där de tvingas att kämpa mot sabeltandade tigrar och andra förhistoriska rovdjur. På sin resa upptäcker han en förlorad civilisation och tvingas försöka rädda den kvinna han är förälskad i från en ondskefull krigsherre som anser sig äga henne


TRAILER



Betyg 3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0