Migrän

Idag har man i stort sätt haft en dag med migrän. En Dag som man helst inte vill ha. Men  det rä ingenting man kan göra något åt så mycket.  har man ont i huvudet så är det inget att göra.  

Inte föräns nu så börjar tabletterna på att hjälpa och migränen släppa. Ibland hjälper dem ingenting. Men men. Det får man leva med.

Annars så har man inte gjort mågot annars idag.  Är bara svin kallt idag.  Vakna vid 7 första gången och titta ut. och Ja Gud vad glad man blev  (Not)  Det snöa ute,  Skit kul.  Men sen övergick det i regn istället.  Men ja, Man har ju sett värre än snö i Maj i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jea

Ursäkat att jag inte försökat fxa din bloggs utseende men jag har inte haft orka för förskyldig och sen får vi se om jag kan bena ut koderna.

nått du borde prova :)
http://kanal5.se/web/guest/csi?p_p_action=0&p_p_id=K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_BmP5&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_BmP5_struts_action=%2Fk5journal%2Fview&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_BmP5_articleId=717069&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_BmP5_groupId=1701&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_BmP5_version=1.0
klicka på den gröna pilen.

2008-05-17 @ 14:56:13
URL: http://jeasworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0