Alldagliga saker om mig

Blev utmanad av Dockmamman om att  Jag ska berätta sju alldagliga och lite oväntade saker om mig själv.
Och jag tackar för den utmaningen men jag vill då inte berätta saker. I alla fall inte oväntande saker om mig själv. Utan om någon vill veta något så får den personen själv fråga mig något.  Jag tycker/tänker inte skriva något här På bloggen om något sådant. Så att vissa personer läser bloggen och sprider ut det om en. och börjar snacka en massa om en, Om sakerna.

Det är inte att jag trycker ner på någon nu. Och inte dig Dockmamman för att jag blev utmanad. Jag är bara glad att någon gör en sådan sak för en. Men det är det att jag vill då ändå inte skriva en massa sådana saker. Något som någon inte har förväntat av mig. Om någon vill något är det bara att fråga.

Jag tycker inte att folk skall veta allt eller något så privat av mig. Det är så.  Jag har svårt att lite på folk. Svårt att sätta förtroende för folk. Enbart för att folk har gått bakom ryggen på en. Börjat snacka skit om en. Sprida ut saker som inte är sant. Vissa saker är meen för livet. Saker som sätter sig i ryggmärgen och aldrig kommer att försvinna. Gjort att livet är förstört för resten av livet.  Sprider ut saker om att jag har gjort det och det  Sagt det och det. Men jag tycker först och främst. Ta reda på fakta först. .Och inte förlita er på den som säger saker.

Många säger då sen att man gör livet vad man själv vill att den ska vara. Men där tycker jag folk har fel. För mig så är det så att vart än jag vänder ryggen till eller tar vägen så blir allt fel. Hur än Positiv man är så blir det fel.
 
Man träffar nya vänner kanske någon så där lite extra så blir allt fel ändå. Då har man råkat på fel person. Man får förväntningar av den person men sen sviker personen/erna en. Och man får falska förhoppningar. Framför allt när man tror sig ha hittat kärleken så ger den personen en bara falska förhoppningar om ett förhållande.  Samma gäller vanliga personer. Sådana som man tror kommer bli vän. Ger en falska förhoppningar. och sviker en.    Varför då tror ni folk att jag är som jag är. Idag!!! Man har knappt vänner.  Ingenting.  Det är bara för att folk är som dem är emot en..  Jag nämner inge namn eller något. Utan jag tycker det att känner du igen dig själv i detta så är et inte mitt fel.   Jag skriver bara som jag tycker och tänker.



 


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, vad som hellst.. :P

2008-11-03 @ 15:20:44
URL: http://fidixx.blogg.se/
Postat av: Anno0o~

ja det var en riktigt rolig kväll :D haha har också fått den här utmaningen, ska snart göra den ja å .. haha

2008-11-03 @ 15:45:09
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Jea

Inte behöver du göra nån utmaning om du inte känner för det man blir inte tvingad och om nån gör de så är det super fel. alla måste få leva sitt liv på sitt sätt här i välrden. kram

2008-11-03 @ 20:36:18
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: Jea

Inte behöver du göra nån utmaning om du inte känner för det man blir inte tvingad och om nån gör de så är det super fel. alla måste få leva sitt liv på sitt sätt här i välrden. kram

2008-11-03 @ 20:40:21
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: Jea

Inte behöver du göra nån utmaning om du inte känner för det man blir inte tvingad och om nån gör de så är det super fel. alla måste få leva sitt liv på sitt sätt här i välrden. kram

2008-11-03 @ 20:40:50
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: iiid

har jag gjort något ? :(

2008-11-03 @ 21:05:25
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Dockmamman

Vad bra att du skriver och talar om hur du vill ha det, du behöver inte be om ursäkt...



Jag tar inte illa vid mig, jag är tvärtom, jag är så att jag blir provocerad när jag vet att folk pratar, jag blir kaxig och berättar sanningen på min blogg men håller mig inte till namn...



Jag har ett tungt bagage i min barndom fram till att jag var 21...



Har nu legat på psyket i 5 månader under tvångsvård för 5 självmordsförsök, ingen vet varför jag prövade men rykten kom igång för du ska veta att prövar man ta livet av sig så klassas man som galen...



Men jag provocerar för jag kan inte påstå att jag har skadeglädje, men jag kan känna litegör så här när jag berättar sanningen i min blogg och folk läser från där jag bor, de får reda på sanningen och då får de som talat osanningen stå med skägget i brevlådan...



Jag tror att det beror på min Borderline som jag gör så här i min blogg...



Jag har en grej till dig i min blogg och det vore roligt om du tog den till din blogg för det är gjort av ren vänskap, inte för att jag känner dig personligen men jag tycker om att läsa din blogg/Kram

2008-11-04 @ 10:48:18
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0