Film Trailers

Här kommer några få TRAILERS  Av filmer som kommer på Bio inom kort. 
Och dem jag ser fram emot att se.
Och när man ser dem. Så är det som att det kommer att bli en succé. 
I alla fall i mina ögon.   



Valkyria  

(Orginal tittel  "Valkyrie")  
Handlar då om Mordförsöket på Hitler... 
Och I denna film Ser man då "Tom Cruise" i Sptetsen.  
Denna film ser jag då fram emot att få se. 


¨

Och den har då Biopremiär Någon gång i Början av 2009.





Gran Torino


Denna film Så Är den en av dem största inom filmbranchen   Clint Eastwood. 
I denna film så är han både bakom och framför kameran i en film om en berättelse
om en krigsveteran från Kriget i Korea.
Som när en dag grannpojken försöker stjäla han ögonsten,
den mest världefullaste egendom han har en "Gran Torino -72"
Så bestämmer han sig för att Reformera Pojken.

Gran Torino har biopremiär i Mars




Wallander-Hämnden


Den efterlängtade fortsättningen på film mattiseringen av Wallander är här. 
Men vad ska man tycka.
Att det egentligen blir en fortsättning?
Ingenting blir ju sig likt nu när Stefan och Linda inte är med i spelet.
Som dem två Poliserna.

Men det kan då bli en succé i alla fall.  Man får se.


Wallander har Premiär i Januari.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe jepp. och 4 filmer till blev det när vi for på Ica Maxi, jag har sagt till killen att han måste slå mig på fingrarna om jag tänker köpa fler filmer då det verkligen inte ens ryms med dom jag redan har. Med andra ord så är han uppenbarligen helt fel man för det jobbet =)



Trevligt med film, ska också gå och glutta på det snart, jag spenderade hela kvällen på stan i goda vänners lag.

2008-11-30 @ 02:13:58
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0