Gud finns inte.

Jag förstår då inte på dem som tror på Gud.   Alltså. Varför ska man tro på någon som inte existerar??  Han finns ju inte. Och har aldrig funnits.   Jag tror att det har uppkommit en Gud för att vi ska ha någon att tro på. Något som ger en förhoppningar och tro på saker o ting.  Men jag tror inte på någon Gud. Han har aldrig funnits och Kommer då inte att finnas.   Det jag inte förstår är att varför folk säger att han sätter oss på Prov och ska se vad vi går för? Varför skulle han göra det i tusentals år då för?  Räckte det inte med en gång?  Utan måste han då sättas oss på prov om och om igen. Och om det då finns en Gud. Varför skulle då han göra så att vi kommer till skada!!  Man kan då bli förvirrad ibland på dem som böjer sig och bara ber..   Och ber till någon som inte svarar. OM dem säger att det är en som svarar dem. Så är det bara deras egna röst i huvudet som svarar..

Dem i Amerika är ju nästan värst förutom dem i Mexico och Spanien. Där det uppenbarar sig saker och ting och inte i Jerusalem där allt börja enligt Bibeln.

Ber och ber till en Gud som inte ger något svar eller gör något åt saken.
Herregud säger jag,

Folk är ju paronida tycker jag som tror på en Gud.

Om nu någon tar illa upp så gör det mig inget.  Det är mina åsikter


Kommentarer
Postat av: Iiiiid

Jag tror inte på gud. Jag tror att ailens sådde oss o nu lämnat oss för vi håller på förstöra jorden =)





2008-11-11 @ 14:18:32
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har aldrig trott på gud, men när jag var liten så trodde jag på det lilla jesusbarnet =)

2008-11-12 @ 05:57:19
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Dockmamman

Jag vet faktiskt inte, jag tycker jag har varit med om så många prövningar och det sägs att gud ger en inte mer prövningar än vad man klarar av...



Äsch, det där tror jag inte på själv just den meningen, nä jag är inte troende, inte så men jag tycker det är skönt att gå in i kyrkan och prata med min vän som är kristen...



Jag tror på nått men jag vet inte vad, för när jag hamnar i situationer så är det till gud jag ber eller så ropar jag på mamma och hon är Jävulen så jag vet inte varför jag ropar på de som jag inte egentligen tror på...



Blajblaj blev det nu...



Ha det gott

2008-11-13 @ 17:39:39
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0