Herregud Säger jag bara

Alltså är alla så jävla farsinerande av den där Johan(na) Palm eller hur han nu stavas.  
Nästan vart man läser för blogg så lägger folk upp på Han och den där skrikande hönan.
Som tror att hon är i någon fantasivärld...   Och Sen att hon säger Att Johan Betyder mer än hennes familj.
Hon känner ju för fan inte ens. Johan Hon känner ju bara honom genom att han sjunger.
Och ingenting annat.  Men vad hade man förvänta sig av en Fjortis. "Han betyder allt.
Han betyder mer än min familj" 
Hur kan man säga något sådant. När hennes familj ser det där. 
Hur känns det för dem då?  

Nästa år. Står hon säkerligen där och skriker på en annan som sjunger. Och att han betyder mest. eller om det blir en hon. Det vet man  fan inte om dagens ungdomar.
  

Men jag fattar då fan inte. Att man kan bli så hysterisk och börjar Hyperventilerar. Och kan fan inte andas bara för att få stå med Johan(na).. på Scen och sen få en kram.. Det hade nog vart nog med en kyss. Då hade väl hon dött. Av upphetsning och Hyperventilering 

Tycker att det är bara idioti av alltihopa

Lägg Ner Idol för fan...

Kommentarer
Postat av: EMEIE VON JORDGUBBE

håller med snacka om hysterisk, klart man kan bli glad, men något överdrivet!

stacjars henne, och stackars Joha, jag skulle bli rädd!

2008-11-30 @ 22:46:35
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

haha jo idol suger kan hålla me :P

jag ska nog inte gitfa mig me henne tycke bara hennes video var kul :P

2008-11-30 @ 22:52:01
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Dockmamman som blivit Häxmamman

Hihi, jo det är inte bra, typ ett skitprogram... Såg inte det du skriver om men det låter inte klokt...



Hon måste ha en otroligt hemsk uppväxt/ha det gott

2008-12-02 @ 11:53:51
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: Dockmamman som blivit Häxmamman

Hihi, jo det är inte bra, typ ett skitprogram... Såg inte det du skriver om men det låter inte klokt...



Hon måste ha en otroligt hemsk uppväxt/ha det gott

2008-12-02 @ 11:56:15
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0