Lördagen

Denna dagen börja inte så bra inte.  Vakna upp med migrän. Och det var då inte så vidare kul det inte.  Men jag tog mig tabletter och la mig igen. Och nu har det börja på att släppa i alla fall. Men det är inte mycket.  Men jag hoppas at det släpper helt sen i alla fall.  För det är inge kul att ha migrän.   Men men.

Ja  Vad skall man göra en sådan här fin dag som denna då.  Senare så skall jag ner på graven igen och se om ljusen brinner fortfarande och byta ut dem som är slut. Så är det får brinna nu i helgen. Sen så. Ja.  Blir det väl att man ska äta rester från igår. Kolla på nå film.
 

Kommentarer
Postat av: Jea

Hoppas du inte behövde byta ut alla på graven. Vad blev det för film? jag ska nog at och skriva lite vad som har hänt idag i min blogg. kram vännen

2008-11-01 @ 19:24:37
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: Frida

Hehe, ja visst gör den! ^^ De är min stil de =p

2008-11-02 @ 01:22:31
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0