Tjejer!!!!

Varför ska man egentligen skaffa tjej?   När dem är som dem är.  Helt hopplösa. Fattar inte. Att alla tjejer som man träffar på. Som man kan tänka sig är ett av det lilla speciella så är var ända en exakt lika.
Hela tiden.  Fattar inte varför man träffar på en tjej som är så. Och inte en normal en.    
Varje gång så blir det jämt samma sak.
Att det inte blir något.
Att tjejen bara ger en, en massa  falska förhoppningar. Sviker en. skiter i en. 
 Pratar enbart om sig själv och ingenting annat.   
Och att man jämt ska tycka synd om henne för att hon mår som hon mår. 
Man ska tycka exakt lika som hon.. Man måste hålla med.
Och sen lyssnar aldrig på vad JAG säger..
Säger att det är hennes eget fel och bla bla att det är som det är med henne.
Och fast man talar vett,så lyssnar dem inte på en.

Utan bara skiter i en. Och när allt är förjäves så kommer det fram sen att
JAG Har haft rätt hela tiden. OM det och det. Och att  hon inte lyssna då.
 Så jag undrar- 

Varför ska man helt enkelt skaffa en tjej. När sådant bara händer hela tiden.   
Och dem tjejer som inte är av denna sort. Utan en sådan tjej som man önskar sig vilja ha.
Kan man bara drömma om.
 


Det är fan lättare att skaffa en Hund.  För den lyssnar i alla fall på vad man säger.

Kommentarer
Postat av: LOLA

Du får väl helt enkelt bli bög då =)

2008-11-17 @ 00:29:25
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Dockmamman

Haha, förlåt mitt skratt men jag kan inte mer än hålla med dig, det är svårt här i livet och hitta sina drömprinsar och drömprinsessor..



Jag är inte en sådan, jag är för snäll, men jag är tyvärr upptagen och har inte tänkt byta, jag ska leva med min prins tills jag dör, hoppas jag i alla fall) så tyvärr mig kan du inte få Skojar



Är inte den självsäkra människan på att säga så där, men skoja måste man få göra...





Lite betänkande ord till dig min vän:





Tänk på detta;

1. Åtminstone 2 personer i världen älskar Dej så mycket att de skulle dö för Din skull.



2. Åtminstone 15 personer älskar Dej på något sätt.



3. Den enda anledningen till att någon hatar Dej är att de skulle vilja vara precis som Du.



4. Ett leende från Dej kan ge lycka till vem som helst, även om de inte känner Dej.



5. Varenda kväll tänker någon på Dej innan den somnar.



6. Du betyder allt för någon.



7. Om det inte vore för Dej, skulle någon inte leva nu.



8. Du är speciell och unik.



9. Någon som Du inte ens vet existerar, älskar Dej.



10. När Du gör ditt livs största misstag, kommer det något gott ur detta med



Kram på dig

2008-11-17 @ 06:27:02
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: Cill

Sådär tycke alla kvinnor om män ju :) Så det handlar nog inte om att kvinnor och män är si eller så, utan att i ett förhållande är det ovanligt att man... älskar varandra lika mycket, eller nåt o.O

2008-11-18 @ 21:04:56
URL: http://cillftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0