---Lista---



Snodde en lista av IDA


10. favoriter:
Färg:
Självklart    "Blå"
Mat: KebabTallrik är det godaste som finns just nu. Men äter det sällan
Band:  Finns massor av dem som man gillar
Film:  Finns många Favoriter där med. Men kan inte med Romantiska filmer och Skräckisar
Bok:Dan Brown-- Da-Vinci Koden
Sport:  Leksands Stars    Är och förblir mina favoriter
Årstid:  Våren är en klar Favorit
Veckodag:  Fredagar är nog de skönaste i alla fall
Glassmak: Vanilj, Daim.
Tid på dygnet: Kvällen..


9. för tillfället:

Humör:  Är som vanligt på det humör jag är.
Smak:  vadå smak??? 
Kläder:  Jeans och en T-Shirt
Bakgrund:  På internet eller på väggen?
Nagellack:  hahaha  Nej.  Något sådant håller jag inte på med..
Tid:
16:29
Omgivning: FInns mycket i denna omgivningen..
Irritationsobjekt: Mycket och lite till
Tankar:  Det går mycket tankar omkring en jämt och ständigt. Så det är just väl ingen idé att man skriver sina tankar och funderingar just här. Man vet aldrig vem som läser


8. första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
  Tommy tror jag att det var han hette
Screen name:  Poppe85     Har jag en liten glimt om att jag hette någonstans=)
Husdjur: Heidi   en hund som man hade springande i huset. Som jag minns utav.
Piercing: Örat
Förälskelse:  På den tiden vart man ju kär som man sa i alla tjejer som man tyckte va fina och söta ju.
Musik: Björn afzelius
Bil:  Hehe    Denna Fråga blir lite svårt för att jag har ingen bil
Kyss: Sofie Heter hon


7. senaste:
Cigarett: Igår tog jag mig ett bloss
Mat: Soppa, Som jag gjorde mig nyss och åt. gott gott gott
Dryck:  Stort glas med iskall mjölk.
Biltur:  Gjordes till Sveg
Kyss:  Älgdansen som var här i Särna
Spelad låt: Brezze Vs. Lost Witness - Rise Again ( Darren Styles Remix )
TV-program:  CSI

6. har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja de har jag.
Brutit mot lagen: Nån gång gör väl alla det. Man vet ju inte alla lagar som finns. Man bryter säker mot någon regel  varje dag.  "Att gå mot en röd gubbe så bryter man ju mot lagen".
Blivit arresterad: Nej det har jag inte..
Badat naken: Ja självklart.  Man badar väl inte med kläderna på hemma heller.
Varit med på TV: Ja det har jag. "Regionala Nyheter"  Eller "Gävle Dala" som det heter med
Kysst någon du inte känner:  Ja självklart=)

5. nej tack:
Kläder:  Tajta kläder.
Mat:  Ärtsoppa, Blodpudding är väl få av det som jag tackar nej till.  Sen finns det mycket mat som jag heller inte äter
Musik: Opera, Klassiskt musik.
Dryck: Dricker i stort sätt allt
????? Var den  5:e frågan är är en fråga? Den fanns inte här när jag tog listan så. Den har blivit kvarglömd

4. saker:
Du gjorde igår kväll:  Elda, Satt och såg tv
Du kan höra just nu: Ja det är musiken som spelas på datorn just nu och ljudet från tagentbordet
Du inte kan leva utan: Finns just inget som jag sätter i ett sådant stort värde. Förutom dem få vänner man har då.
Du gör när du har tråkigt: Gör något som gör att tiden går snabbare och är tidsfördrivande


3. personer:
Du skulle göra allt för:  Sådan/a Person/er finns inte för mig. ärligt så skulle jag då inte kunna allt för någon. För att man ska inte göra det för att sätta sig på prov att man kan bevisa sin kärlek/Vänskap för någon. Räcker med att man har förtroende för varandra 
Du tycker om: Just nu finns det ingen som jag tycker speciellt mycket om.  Det har väl funnits någon men ja. Den saken är ju världen.
Du inte gillar: Finns det många som jag gör med

2. val:
Kaffe eller te:  Där tar jag både och. tycker om att dricka båda två.
Vår eller höst:  Först och främst så tycker jag om våren. Då vet man att sommaren är här. Och man slipper kylan och snön


1. önskan:  Finns mycket och ändå inte som jag önskar mig.  Man ska inte sätta önskningar i tankarna sina. För Dem blir ändå aldrig uppfyllda.   I alla fall inte mina önskningar som jag sätter till ett stort värde på att det ska hände/ske


Jag utmanar då....  Dem som vill. Jag tänker inte sätta någon att göra denna lista för att jag säger det. 
Den som vill kan få göra den. Och känna på att det är lite drygt att göra denna Lista Med Frågor.....


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul du lämnade en kommentar på min blogg :)

Härlig lista, tror jag ska göra den sen i kväll då jag lagt Gumman.

2008-10-16 @ 18:48:27
URL: http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0