Film Time

Ja då har man äntligen nu då. Sett en film. Alltså en nyare film.  Och filmen då heter Death Race

Death Race




Handlar om en närmare framtid. Rättare  Sagt år  2012. Och Det utspelar sig i USA. I
 ett fängelse för dem hemskaste personerna.
Och den ända utvägen där ifrån till Friheten är att ställa upp i ett "Death Race" Alltså ett "Döds Lopp" 
Dem gör ett race med bilar armerade med allt dem kan ha.
Och ska göra allt  för att vinna loppet.
Dem som först vinner 5 lopp. Får sin frihet.   
Det är ett spel på liv eller död.  
Filmen är fullspeckad med action och frålande motorer.
Som körs till max.


Bra skådespelare har vi med denna film med 

*Jason Statham, Som är mest känd från filmerna "Transporter1 och 2" "Snatch" 
*Tyrese Gibson, Som är känd från  "2 Fast 2 Furoius" "Transformers"

Filmen tyckte jag var rätt okej.  Jag är ju en action fantast så=). 
Jag gillar ju sådana filmer så.  Den var okej. 
Så den rekommenderar jag till dem som gillar fartfyllda filmer med motorer och vapen=)

TRAILER




 
Betyg   4/5

Kommentarer
Postat av: Jea

ÅH den vill jag se hehe. filmen jag såg idag som inte var så bra heter "Dirty Love" kan ju säga du kommer nog inte gilla den suger tycker jag.

2008-10-09 @ 23:28:36
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0