Fredagsmixen

Ja så får inlägget heta igen som som förr.  Sitter nu här och har nyss varit ute. Igen en vända. Men ja.  Det är friskt och lite kyligt ute.  Man kan verkligen nu andas in frisk luft nu sådana här tider. När det är lite kyligt och klart ute.

Sitter o lyssnar på musik som vanligt.  Skall snart nu ner och ställa i ordning Mat som man skall äta lite senare ikväll. Man hoppas på att det kommer att bli gott.




Vart ner nu sen och tänt på graven åt mamma.




Inte den bästa kvalité på bilden men i alla fall.  Någelunda fint i alla fall.  Det är den där mobilkameran som man har som inte vill fungera korrekt när man vill att den ska göra det.  Men i alla fall en bild är ju en bild.

Tyckte det blev väldigt fint med alla dem där ljusen där.




Sen har man inte gjort så mycket idag.  Hämtat in ved och gjort upp elden m m.  Så nu är det bara lugna gatan som gäller=). 

För andra så är det Party nu som gäller. Nu när der är Halloween och allt. Men jag är inte den som ska ut och festa inte. Nej nej.  Jag vill bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Jea

Vad fint det blev med alla jusen runt din mammas grav. ja en själv får man nöja sig med att tänka ett ljus i minneslunden. Men jag hoppas maten var god och att du haen bra kväll.

2008-11-01 @ 19:22:30
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0