Hunni Bunni Hunn

Ja. Nyss ätit mat.  Det var rätt så gott men ja. Man har ätit godare mat än det så. Men det dög i alla fall. 

Sitter nu här kollar runt. Läser bloggar som jag brukar göra.
Men vissa har inte uppdatera sina på länge. eller inte skrivit något idag än. Så. 
Man sitter tålmodigt och väntar på att dem ska göra det. Så man har något att göra så tiden kan rinna iväg.
Men Ja.  Tiden går inte fortare för det. Men man har i alla fall något att göra.


Sitter och lyssnar då på den Underbara radiokanalen som finns då. Ovanlig sak av mig=). Men jag lyssnar alltid på den när jag sitter här och gör något. Ibland kan man skicka in en hälsning och önska sig en låt som man vil höra som dem då kanske har i sitt arkiv=).

Ikväll så händer det inte så mycket  vad jag nu vet då. Blir väl Tv:n. Någon film att se. Får se.

Kommentarer
Postat av: Dockmamman

God kväll!



Hoppas att det är bra och att du slipper migrän på ett tag...



Ikväll har jag varit ut på en blogg som gjort mig så förbannat upprörd så jag skrev till Blogga.gratis, jag kan inte bara låta det gå förbi...



Det finns sjuka mäniskor, visst man ska kunna ha yttrandefrihet men när det går så långt som hon gjort då tycker jag det ska stoppas...



Du kan kika in om du vill ha nått att läsa...



Ha det så bra

http://kyssar.bloggagratis.se/

2008-10-30 @ 21:44:14
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0