Ja Vad ska man säga

Det bara kommer och kommer.  Usch.  Hatar snön.  Tycker alls inte om den.  När man var yngra gjorde man det.  Då var det höjdpunkten på hela året. Då man fick ta fram skotern och bara köra  och leka och ha sig.  Men nu är det ju inte lika kul längre.  Nu när bensinen bland annat ligger så högt som den gör. Och Skotern drar som den gör. 

Nej. Man önska att man bara kunde flytta utomlands under vintern. Och till värmen. Det hade vart bättre för mig i alla fall.

Sen så. blir dagarna inge kul dem heller nu.  När man sen har jobb.  Man börjar när det är mörkt ute och slutar när det är mörkt ute.  Så är det nu vinter tider.

Ja.  Vad mer ska man säga.   Idag är det rätt okej med mig. Men ja.  Man ska inte klaga. Men man gör det ändå ibland.

Sitter nu och lyssnar på musik.  Eldar och försöker få upp värmen i kåken. Men ja. Det tar sin tid.
 

Kommentarer
Postat av: Jea

Jag hoppas ert hus är varmt vi det här laget.

2008-10-28 @ 16:18:45
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: Ingela

Snö? Jag älskar snö! Det blir så mycket ljusare ute då och man får bli barn på nytt :) Jag älskar köra skoter och sparar tappert hela året så man har råd när säsongen drar igång.

Snöskottningen hade jag däremot klarat mig utan...

2008-10-28 @ 20:00:20
URL: http://crosscreekrapids.bloggagratis.com
Postat av: Maddo

Snö som är så underbart!? Herregud, i Göteborg får vi bara slask!

2008-10-29 @ 11:55:07
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0