Tips???


imorgon så bär det av till Mora då.  Skall till Medicinläkaren och fråga om råd och kanske då får andra mediciner mot min migrän. Som jag har sådant besvär över. För liksom det spelar ju ingen roll hur än man gör. Fast man äter rätt dricker och är ute och går. Så får jag ändå det. Fast man inte gör något utan kan bara sitta så smäller det bara till så har mand et..

Så jag får se vad man får för något.  Man har ju fått tips om olika saker som man ska testa på.

*Sprutor
*Nässpray
*Supp
*Akupunktur <--- Som jag redan har testat men fungerar inte.

Är det någon annan som har nå tips på vad det är som man kan testa??  Skulle vara tacksam om det finns något annat man kan testa



Dagen har varit rätt så lugn och bra, Solen skiner ute och det är rätt så sköt ute. Fast det blåser.


Kommentarer
Postat av: Helena L

Har du fått prova inderal mot din migrän? Prata med din doktor om det, det är en blodtryckssänkare, det fungerade för mig.

2008-10-11 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0