--Kärleken--Livet--

Ja då är det en sådan dag man känner sig så här då. 
Varför man inte har någon kärlek. Någon att mysa med. Någon att dela sina känslor med. Någon att hålla av. Sådana dagar får jag sådana tankar. Varför hittar jag aldrig kärleken??  Varför får jag aldrig kärleken´?? Många säger att jag förtjänar en underbar tjej. Får dem som känner mig. Vet hur jag är. Och undra och frågar hur en person som jag inte kan ha en tjej. Så som jag är... Att det inte finns en tjej som ser den jag är.

Dem flesta går bara ut mitt utseende. Det är det. Och inte mitt inre.   Förstår heller inte på dem tjejer som bara ska ha en kille som ser så himla jävla bra ut. en Muskelös kille. För att dem inte ska skämmas inför sina vänner. och bekanta. Många tjejer tänker så.

Sen hänger mycket detta med ihop med Livet. med.  Allt känns bara så himla bedrövligt med. Att man inte har något att se fram emot. Att träffa en tjej m m. (((Jag ser allt på ett Positivt sätt))) Men ibland orkar man inte. Ibland tar det stopp Och att sjunker till botten ett tag. Som denna dag nu. DÅ är det en sådan dag. Som man tyvärr måste ta med en nypa salt...

Så är det, Så kan det gå, Så går det inte,   

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskade dej för den du är. Då måste de finnas fler som gör det! Kram

2008-09-12 @ 16:27:21
Postat av: Jea

Jag älskar dig vännen förden du är. du får söka hrdare. Kram

2008-09-15 @ 18:00:49
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: idalarsson

förstår väl hur du menar, men du får ta dej i kragen, folk går på utseende, du kanske kan förändra dej lite? träna, klippa dej eller någots sånt? man kan inte ta för givet att kärleken bara ska komma till dej. tack.

2008-12-19 @ 20:37:36
URL: http://laarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0