----Rubrik???----

Ja. Vad ska man göra. Finns inge alls att göra. Sitter här och drar ut på tiden bara. Men att lyssna på bra musik är ju i alla fall bra. 

Migränen är på väg tillbaka nu igen känner jag, Men så går det när man inte har nå tabletter som hjälper. Att det kan gå över bara så där. Men men.  Snart får man ju komma ner till Medicinska i alla fall. Så det är skönt. Att man får den Medicin man vill ha... Hoppas bara man inte får bara en gång grej på det. För då blir ju jag inte glad....

Kommentarer
Postat av: julle

varför gör du aldrig nånting om du nu har så tråkigt? hitta på nåt ist!!!

2008-09-19 @ 21:11:18
Postat av: ullebulle

Tips: kolla även jobben i Sälen. Bara man är glad o positiv brukar man få jobb där. O bättre o ha NÅT än inget alls... Det är ju inte så långt, går o pendla. dessutom ger det MYCKET roliga upplevelser! Lovar, jag vet! hihi - har ju vart där några år! Nu plockar ja bara de bästa därifrån i stället... ,-)

Lovar, du kommer inte ångra dig!!

2008-09-20 @ 01:55:46
URL: http://malamute.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0