ÄÄ Lägger in lite Fakta om mig då

Denna lista är då (snodd)

1:
Tre saker jag gör när jag vaknar:    Ja man går väl på Toan.  Gör sig iordning.  Sen gör jag olika saker
Tre saker jag måste ha under dagen:    Mat, sen vet jag inte
Tre personligheter hos mig:    Omtänksam,Snäll, pålitlig
Tre saker jag gärna ägnar mig åt:   Är ute, Datan. Prarat i luren
Tre saker jag är rädd för: Kommer inte på nå nu
Tre saker jag drömmer om:   Drömmer om massor
___________________________________________
 
2:
Min två favorit bilder jag har tagit i sommar.  Finns bara en massa fylle bilder bara
___________________________________________
 
3:
Namn:   Patrik
Smeknamn:  Poppe,Putte,Patte, Puttrik,
Födelsedag: 7 Mars
Födelseort:   Mora
Ögonfärg:  Blå
Hårfärg:  Brun
 
FAVORIT:
Färg:  Blå
Plats:  Rhodos.  Var en underbar plats
Land:  Grekland
Film:  Finns Massor
Djur:   Hund
Affär:  Har ingen speciell
Serie:  CSI,  Navy CIS, House m m
CD:  --------
Skor: --------
Internetaktivitet:  Chatt, Musik  m m
 
BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:   Sällan det
Gnälla:   Ibland
Skada dig själv med flit:  Nej
Ta mediciner du inte borde ta:   Nej
Vilja dö:  Nej
Drömma mardrömmar:   Nej
Drömma sexdrömmar:   Ja
Ta droger:   Nej
Försöka vara annorlunda:   Nej
Klä dig i svart:  Ja  vid begravningar
Gå till skolan:  nej
Röka:  Ibland
Ljuga:  Nej. Endast mot dem som ljuger mot mig
Hata folk:  Vissa
Lita på folk:  Få
 
NÄR:
Åt du senast:  Idag. ingenting.
Läste du en bok:  Minns inte
Köpte du något senast:  4 dagar sedan
Kysste du någon senast:  5 dagar sedan
Sover du senast:   för 6 timmar sedan
Sjöng du senast:  Kan inte sjunga så jag sjunger inget
Är det sommar: När värmen kommer

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag måste knycka din lista, älskar listor!

2008-09-04 @ 21:11:43
Postat av: Jea

hehe nå det är ju trevligt att du lägger upp de :P

2008-09-04 @ 22:13:02
URL: http://jea.bloggspace.se
Postat av: ida

vem kysste du för 5 dar sen då :P

2008-09-05 @ 14:26:53
URL: http://gullgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0