God Morgon igen

Ja då är man uppe igen då nästan samma tid som igår igen. Fast nu är ju kl 8 istället Vet då inte vad det är med mig.  Men 2 dagar i rad nu man har vaknat så här tidigt.  Det kan jag då inte förstå. Men det är ju skönt det med. Att man för en gång skull vaknar i tid igen=)







Sitter här nu och  avnjuter en kopp Kaffe. Och brasan nere är tänd. Och det börjar bli så varmt och gott här i huset=). 

Det är samma som igår.  Svin kallt ute. 1 Grad. Men idag hoppas jag på sol.

Men Man ska inte hoppas på för mycket. Det kan då bli annat väder med. men ja.  Får se vad som händer fram över idag

...









Kommentarer
Postat av: Jea

urk burk för kaffe hehe

2008-09-23 @ 11:59:57
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0