God Morgon

Morgon allihopa.  Vaknat nu efter ett par timmars sömn.  Blev inte så mycket sömn. Men Ett par timmar är i alla fall något än inget.

Så nu sitter man här. Ingen är vaken. Och är inne på msn. Alla sover. Men klockan är ju inte ens halv 8 än så.  Det är tidigt ännu.  Väldigt tidigt. Så. Man får vänta å se vem som vaknar först.

Och idag händer det väl inget speciellt.  Blir samma gamla visa som alltid.

Vart prat med dig inatt med=).  Pratar väldigt mycket nu du och jag tycker jag=). Men det är bara roligt.   Älskar dig Katrin=)..

Kommentarer
Postat av: Jea

Det låter ju bra att du fick sova lite. men nu jobar ju en del oxå och inte bara sover snart ska jag iväg på jobb.

2008-09-08 @ 11:07:35
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0