Goder Afton

På er alla Läsare.  Ja då skriver man då här igen då. Och igen då=)..  Så här på sena Lördagskvällen...  Många av er är nu säkert ute och Festar och har sig. Medans man själv bara sitter här och ser på lite film. Och lyssnar på musik-

Chattar och har sig.  Men ja. Finns inte så mycket annat att göra nu så sent på kvällningarna.

Och Jag är så sugen fortfarande på att åka på Qlimax.  Skulle nästan göra vad som helst för att åka på den. 

Bara kolla på dem här Videon.  Vilken musik. Och stämning det är där.  Uj uj uj.

Dem är från Förra årets Qlimax. =) =)











Förut så hatade jag sådan här musik. Det var så illa och lät som ja. Gräsligt.  Men jag har mer och mer fått tycke om Trance,Techno,Hardstyle,Hardcore. Och allt vad det heter=).  Men Det är som jag skrev förr.   Biljetterna är slut som synd är. Men jag skulle ändå inte ha råd. När den nästan går på 2000 kr. Men ja. Drömma kan man......


Kommentarer
Postat av: Frida

Joo, :S men jag har ju lagt till dej jue.. :S

2008-09-20 @ 23:36:01
Postat av: Anders G.

Jo, där skulle man varit..! Var någonstans kör de Qlimax?

2008-09-21 @ 01:09:21
Postat av: Jea

Jag drömma kan man och det ska man inte sluta göra.

2008-09-23 @ 11:49:41
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0