Ja. Herre Jävlar Ja

Jag säger ju då det. Köp aldrig Böcker från Bokus   Om du inte vill vänta vill säga.  
Ja Det står ju 3-6 Arbetsdagar, Men i alla fall.  Idag hade dem packat mina böcker så imorgon skulle jag ha dem. 
Men det lilla med detta är att jag Beställde dem i Måndags förra veckan.  Jag tycker det att. 
Varför ska det jämt ta över 1 vecka för att få 3 böcker? Det fattar jag inte.

Går jag nu in på
Discshop innan kl 16 och köper mig en 10-20 DVD-Filmer. Ja då har jag dem dagen efter.
Det tar 24 timmar för dem att packa och skicka. Vilken jävla skillnad. Men ja. Jag ska nu då hellre gå och köpa mina böcker i en bokhandel  sen istället.

Sen har man dem här sjukhustiderna sen.  Varför säger dem jämt en tid. att då ska du vara här.
Ja om vi säger kl 9:40 Som jag skulle vara inne idag.Jag kom då in kl 10. Dem håller aldrig dem där tiderna.
Jämt kommer man in försent. Men skulle man själv sen råka komma 5 min sen. Då måste man betala för sig.
För att man inte kom till den tiden.  Men då är det väl Dem sen som måste betala en för att man sitter och väntar över den tiden man skulle in. Som längst jag har seta på Särna-Sjukhus i övertiden från den tiden jag skulle ha vart in har vart nästan 50 min. Det är så att man blir förbannad.



Ja det blev inte så  mycket skrivertier här nu idag, 
Kan ju då bero på att man har vart allmänt trött hela dagen idag så. Men man är fortfarande så himla trött så sängen blir det snart ändå.

Kommentarer
Postat av: i

Före klockan 16.00 är det på discshop .Så har du filmerna dagen efter..

2008-09-29 @ 20:00:02
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, jag hoppas också att jag blir frisk snart.. va sa dom på sjukhuset då föresten?

2008-09-29 @ 20:17:18
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0