Kvällen

Ja nu snart börjar det väl tv som man ska se då.  Blir väl uttagningarna till Idol tänker jag ,  Är så himla roligt att titta på det=).  Som  igår....    "Jag blev full på min Coca cola" =)  Den satte ju sig direkt på hjärnan ju=).

Ja Sen har man ju en dröm nu då.  Att åka på  "Qlimax 2008"  För er alla som inte vet vad det är så, Är det En LaserShow. Med Trance, Hardcore, Hardstyle m m i spetsen. Och det är utsedd till Världens mest bästa och sevärda Shower inom Den stilen.

Ett Litet litet smakprov=)






Finns Annars fler filmklipp på Youtube då. Men detta är då Till den Arenan som jag vill till. SOm ligger i Holland.
Men biljettpriset ligger på nästan 2000 kr. Men då är ju resan inräknad i det med. Men sen är det Hotell m m.   Får bli nästa år. =( Sorgligt nog.  Men det verkar vara så Maffigt att vara på det.   Jag som älskar Trance,Hardcore,Hardstyle.


Ja Vad gör man mer då. Sitter nere och eldar. Försöker hålla värmen uppe.
Blir så himla varmt i närheten av kamin. Men jag tycker om att stå framför den och värma mig=)



Men det är tider nu Man måste elda. Fan. VI har ju redan haft minus grader så. OCh Kvicksilvret som man säger ligger ju på under 10 grader ju.


Kommentarer
Postat av: Frida

Fasen va mysig den där kaminen ser ut!

2008-09-18 @ 00:06:04
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0