Mitt i natta

Ja no e da mitt i natta, som man säger här uppe.  Och man är då inte ett dugg trött utav sig.  Utan man sitter här och chattar lite. och lyssnar på musik.  Och som vanligt lyssnar jag på denna Radio kanal.
Som alltid     ----->
Radion<-----
Som spelar bar musik  enligt mig då.  Men andra tycker inte om just den smaken av musik men.  Förr gjorde inte jag det heller. Men det gör jag nu.

Ja vad har man då gjort under denna kväll då?  
Ja man har ju pratat med dig vännen min=).  Blev så glad att man fick höra från dig.  Att du levde och allt.  Vart orolig för att du inte har vart anträffbar. 
Men ikväll fick man ju det=).  Så glad man blev. 
Älskar dig Katrin.  Det vet du jag gör=).
Kommer ringa dig ikväll sen.   (Blir väl 4-5 timmars prat igen)  Som vanligt=).  Gud vad vi pratar om mycket=)

Ja sen har man seta här då.  Inte hela kvällen, men nästan.  Har vart telefonen som ringt för de mesta ikväll. Och sen Tv:n sen.  Sett ett avsnitt av House ikväll.

Ja vad ska man mer berätta.

Kommentarer
Postat av: Maddo

Det är härligt med så långa telefonsamtal emellanåt! =)

2008-09-04 @ 10:36:02
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se
Postat av: Jea

hehe fixa signatrulåten till House fill monilen så nu när du ringer till mig så spelas den mycket nice. om jag sickar dig en fråge lista på mailen kan du ju lägga ut den här så får folk vet mer om dig skulle det vara nåt?? Kram

2008-09-04 @ 10:47:53
URL: http://jeasworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0