Kul eller inte?

Att man för Anonyma avsändare på bloggen?  Jag kan förstå vissa som skriver saker som dem inte vill erkänna vem dem är, Men jag tycker att man ska träda fram istället och säga det till en istället för att gömma sig. Jag avgör och anser vad som kommer att visas som en kommentar eller inte.  Många många som kommenterar till mig. Och skriver personliga saker. Plublicerar jag inte. Ser ingen anledning till det. Men Det är det att jag tycker att man ska stå för det man skriver. Och visa vem man är...

Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker också att man ska kunna stå för det man skriver..

2009-04-15 @ 18:42:28
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Anna

Aaaw tack va gulligt du skrev, glad jag blir!!!!



Dom som kommenterar anonymt är bara osäkra personer som inte vågar stå för sina åsikter =)



kram pådig

2009-04-16 @ 20:54:32
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0