Film Tips

Seven Pounds



Ben jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter hans frus bortgång.
Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna.
Han beslutar sig för att ta sitt liv,
men innan han gör det så ser han till att hjälpa sju andra personer som
hamnat fel i tillvaron och förändrar deras liv för alltid. Under tiden träffar han Emily,
en vacker kvinna med hjärtproblem och blir förälskad.
Hans planer blir mer dunkla och svåra att genomföra.

Mina Ord

En underbar film. Verkligen en underbar film.  Will Smith som gått från en Action figur till en Hjärtgripande figur.
Något sådant trodde man inte om att han skulle ställa upp på att göra. Men han gjorde det. Och han gör det enormt bra.
Denna film beror nog många som kommer att se den och som har sett den. Så har den berört många.

Betyg  Stark 4/5

TRAILER


Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Din lilla snuskhare :P



Ja, den där filmen är riktigt bra. Lite joxigt i början, men på slutet faller allt på plats :D

2009-02-25 @ 20:33:20
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Idalee

varöfr inte en 5 ?

2009-02-25 @ 21:46:47
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Häxmamman i Jämtland

God morgon Gäsp



Här har en annan sovit sedan 7 igår kväll, var så trött för jag satt på akuten med yngsta dottern som hade krockat i slalombacken...



Har varit vimsig på nätterna, fast mina mediciner ska däcka mig, jag bara vimsade runt och la mig i soffan, la mig i sängen och så fortsatte jag häromkvällen...



Tur att ingen filmar Hihi gubben har spelat in hur hemskt jag har börjat snarka och vet du, jag skrattade så tårarna rann för det lät så roligt...



Jag kommer att lägga ut det på bloggen i helgen så får du höra du med...



Tack för morgonkaffet/ram

2009-02-27 @ 06:25:25
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0