Dåliga Tider

Är det jämt.... Varje dag.  Man går bara hemma och inte gör ett skit.  Man söker jobb som inte finns.
Och hoppas en dag på att det kommer ett jobb som man kan söka och få en chans att få..
Jag vill Jobba. Vill fan inte gå hemma och inte göra något.  Man mår dåligt av det bara, 
Jag mår fan inte bra i längden att gå hemma bara.  Framför allt här.  Här som man inte har vänner ens att umgås med.  Finns då en. Men Personen jobbar ju på en annan ort om veckorna så...-
Men annars.  Inte en ända.   Jag mår fan inte bra av detta.  
Och flytta. Jo det ska jag.
Men man kan inte flytta dit där det inte finns jobb.  Det blir ju ändå bara lika jävligt då med....  
Dessa tider ställer till det jämt för en... Vissa tror sig sen att man mår bra.
Att gå hemma Sova så länge man vill. Har sovmorgon varje dag. Men det är inge kul.  Jag mår inge bra av det.. Det är Inge kul att ha det jämt...
Och sen vad är det för mening sen att gå upp kl 7 Varje dag när man ändå inte har något att göra!!!

Kommentarer
Postat av: Jea

ja det kan inte vara så kul att bara gå hemma och inte träffa folk :(

2009-01-26 @ 18:47:19
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0