JerringPriset

Bra?? eller dåligt???  Att det gick till Charlotte Kalla?  Det kan man ju diskutera. Men jag tycker att hon förtjänar det priset..  Hon som var så spontan och framgångsrik under sin karriär nu... 
Det stod Mellan Charlotte Kalla och Susanna Kallur.   Men Jag tycker att det var en rättvist beslut av dem.



 

------------------------------------------------------------------------------


 
Något sen som man verkligen missa var ju

Robert Gustavsson Vs. Björn Gustavsson




Björn Gustafsson ?kissar? på Robert Gustafsson.

Ja ni ser ju bara bilderna av vad man missa.   Sen blev ju som vanligt Tony Richardsson en clown på scenen igen. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha vadfan, det missade jag !

2009-01-26 @ 12:43:06
URL: http://reebbeeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0