TelefonSamtal

Ja man fick nyss för en liten stund sen ett telefonsamtal från min läkare!!!   Kan ni tänka er. Läkaren ringde!!!   Detta är första gången detta händer.  Jämt annars så har man fått ett brev hem. Men nu ringde hon. Och berätta hur det såg ut på röntgenbilderna. Och det var oförändrat....   Så. Ja man fick sig en lättnad i alla fall..  Skönt att veta att det inte har växt något där inne.    Men det som var bra med detta var ju sen att hon ringde istället för att skicka brev.  Jag tycker att det blir mer personligen levererad... 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit, det är inte ofta läkare bemödar sig med att ringa. Maybe she have a thing for Poppe? ;)



Det bakades både kanelbullar och vaniljbullar.

2009-01-29 @ 19:56:52
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Häxmamman i Jämtland

Först tack för dina ord min blogg, min kära vän...



Har du tännkt vad enkelt det är att få säga det och mena det när man skriver till någon man aldrig sett.



Jag har en medmänsklighet och ett snällt tänkande till alla som jag har som bloggvänner, läste du min kommentar där jag hade kritiserat en annan blogg.



Men de bad om ursäkt och klart att jag tog den, det var inget personligt det var menat ett skkämt på hennes blogg men jag blev sårad av det de skämtade med.



Klart jag godtog den ursäkten, jag gillar bloggen i övrigt, det slutade med att efter min kommentar fick hon bloggtorka jag tror att hon helt plötsligt inte tordes att vara lika rolig i sin blogg igen och det var ju mitt fel...



Jag tyckte synd om henne och sa att jag gillade hennes tidigare bloggande och att hon skulle inte ta den där kommentaren personligen utan den var riktad till även andra som kommenterat...



Jag bad henne att sätta igång igen som förut, jag verkligen bad om det och nu så är hennes blogg glad igen Ler



Jag står för mina åsikter och jag kan förlåta om det sårat mig (utom mina släktingar, fast jag inte kan känna hat eller ilska mot dom) men visst är det lätt på distans att visa sin känslor, säga förlåt, visa medkänsla osv...



VAD BLOGGAR ÄR BRA Skratt



Det måste kännas bra för dig att ge tid till att ringa, det visar medkänsla från dom och man känner sig själv mer värdig...



Jag är så glad att det stannat upp, tänk om du bara kunde få bort det/Många många kramar

2009-01-31 @ 07:40:51
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: Jea

det var ju trevligt att hon tog sig tid att ringa.

2009-02-01 @ 21:31:24
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0