Utmanad

Ja då hart man ännu en gågn blivit utmanad till att göra saker.  Denna gång blev jag utmanad av den underbara tjejen=) "DeaFeem" Att jag ska skriva 8 ovanor eller fakta om mig själv för att sedan utmana själv.  Och ja 8 stycken vett ja då int om det kommer att bli. Men man får se=)


Etta: En gång i tiden så var blond min naturliga hårfärg=).   Kan ni tänka er     Poppe en dum blondin=)

Tvåa:  Är en nagelbitare. Har alltid vart det så länge jag minns.

Trea:  Tror på det övernaturliga som UFO:n... Men inte på Gud och ett liv etfer detta.

Fyra:  Jag hade axellångt hår när jag var mindre.

Femma:   Trots att det kan vara -30 grader ute  Så har man varma o goa händer=)


Sexa:  Är en som inte tycker om folk som tror att dem är störst bäst o Vackrast.  Och tror sig kan allt. Och Vet allt.

Sjua:  Finns väldigt få personer i min omvärld som egetligen vet mycket mer om mig än vad andra inte vet.

Åtta: Sista grejen att skriva. Och den får nog vara.  Kommer då fan inte på vad man skall skriva här.  Så den får bli tom.
Men nu kom Malin med en grej som jag skulle skriva in så den får komma in då=)..  ""DU SKA komma till Gävle och gå på krogen med Malin någon gång! :)"" Så det får bli nummer 8 då=)....



Ja då var denna lilla utmaning klar. Hoppas ni vet nu lite lite mer om mig då...

Sen så. Ger jag utmaningen till den som vill nu istället.  Eftersom det finns redan en massa av dem som jag känner o bloggar redan gjort denna nu dem senaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Nummer åtta: DU SKA komma till Gävle och gå på krogen med Malin någon gång! :)

2009-01-26 @ 13:05:05
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: lola

men, du har VARMA händer trots 30 minusgrader o storm ute ;)

2009-01-26 @ 13:41:08
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skulle också vilja ha varma goa händer när det är kallt. Men mina händer är allt som oftast som frysna små fiskpinnar =)



Men jag kan ju alltid värma mig i killens händer, eller jusst ja det går ju inte heller.

Hans händer är så kalla att dom får mig att tänka på flytande kväve =S

2009-01-26 @ 15:02:59
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hihi, jaa.. Han är busig :P

2009-01-27 @ 16:31:54
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0