Film igen då.

Transporter 3



Genre: Action

Handling:

Den mest dödsföraktande bilföraren av dem alla är tillbaka på ett sista uppdrag, en livsviktig människotransport. Så viktig att han har utrustats med ett armband som exploderar om han rör sig mer än 25 meter bort från bilen! Actionmästaren Luc Besson (Leon, Det femte elementet) har skrivit och producerat den tredje actionsuccén om transportören Frank Martin. Informationen kopierad från discshop.se! Över 18.000 titlar i lager. Beställ före 16 00. Leverans nästa dag.

Denna gång är tempot uppskruvat ytterligare ett snäpp och filmen innehåller fler halsbrytande bilstunts och mer vildsint kampkoreografi än någonsi

Mina ord:
Denna har mer action, more speed, och fartfyllda scener än dem 2 övgriga filmerna
Tycker denna är en av dem bästa utav dem.

Huvudrollen är ju som i dem 2 förra  "Jason Statham
Och Rober Knepper som dem flesta som sett "Prison Break" känner igen
han som "T-Bag"..

Rekommenderas:Ja

Betyg:
4/5

Trailer:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ja se där. Själv förstår jag mig inte på facebooken. Får bara en massa konstiga saker och förfrågningar där.

2009-09-03 @ 16:59:31
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Jea

Den är super bra

2009-10-31 @ 23:01:05
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0