Dansbandskampen

Något som förbryllar mig med Dansbandskampen är att ju när 2 av banden går vidare  som alltid Scotts och L-K..   Är att dem får tuffare motstånd på dig.  Men det  kan inte kan fatta är att hur.  Jenny Saléns eller hur hon heter. Kan vara ett stort hot? OM något band som skulle vara ett hot mot dem nu den sista, Så skulle bland annat Jannez vara med nu. Som är ett välkändt band med många år på nacken..  Men man kan inte fatta hur dem resonerar.

Sen dem nu som Juryn valde. Ja dem kan man ju diskutera om.  Bengt Hennings???  Herregud.  Jag ville hellre se Jannez där..  Men det är ju något som man inte kan göra något åt.   Sen Häxbandet sen  CC  & Lee... Med en av syskornen där som jag tycker ser ut som en Häxa.  Och dem är inte ett dugg bra.  Men men..

Men man kan ju själv in och rösta vad jag hörde... På vilka man vill se i Final.  Så snälla alla läsare.  In o rösta på Jannez.. Det skulle vara uppskattat=)=)=).  Men det blir ju som en "Joker" Men i alla fall.  Jag vill så Gärna se Jannez som Joker...  Hellre det än ingenting.   Men ni gör ju som ni vill...

Kommentarer
Postat av: lola

Du som tryckt ner så mycke på Larz Kristerz, varför skulle vi ställa upp för dej o rösta på Jannez för =)

2008-12-13 @ 23:53:55
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas Scotts tar hem segern :)



2008-12-14 @ 04:23:53
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0