Dansbandskampen

Jag håller med helt och hållet på vad det står i tidningarna.... Under hela tiden i duellen så kom jag fram 3 gånger på Scotts.  Det var omöjligt att komma fram. Tuta upptaget hela hela tiden. Så ja. Men det är ju alltid så att det är nå skräll hur än det är. Men i alla fall. När man kommer fram 3 gånger på ja 10 minuter om inte längre tid som var.. Är det nå fel. Men men.  Sen direkt efter Scotts spelat klart så fick man 40 sekunder på sig att ringa. Det var med en skandal. Att man fick så lite tid på sig. Och Larz Kristerz hade längre tid på sig.  För man ville ju helst höra låten först. Men jag ringde så fort duellen börja. Och kom bara fram 3 gånger under hela den tiden...

Men jag kan säga det. "Jannez" skulle ha vunnit.  Deras låt som dem fick spela var så himla var.  Bättre än någon annan. Den var så himla bra.  Så jag hade då hellre sett "Jannez" i Duellen då. Men 

"Scotts"  Gjorde sin version av  låten bättre än Larz Kristerz.  Den var ju så bra så bra.  Men det räckte inte hela vägen....  Men men...

Ingenting att göra nå åt det nu.....





Men jag är ändå glad över att dem kom så långt som dem gjorde i "Dansbandskampen"

Kommentarer
Postat av: LOLA

PPPPFT:. DUU, det var jäkla svårt å komma in när man ringde på Larz Kristerz med ska du veta. i sista finalen mellan scotts o L-K kom vi fram kanske 1-2 gånger per minut.. Så gnäll inte, stå för att ni är dåliga förlorare istället!

2008-12-20 @ 23:11:06
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: LOLA

vadå ? vem som gjrode skylten ?

2008-12-20 @ 23:11:35
Postat av: Nina

Jag håller med dig också :)

2008-12-20 @ 23:17:05
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha..Det tror fan jag det att dom är lojala mot Larz-Kristerz, dom är ju en enda stor överpimpad & platåskodd chans för dom att komma med på kartan :P

2008-12-21 @ 00:06:36
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Ja, vad kan man göra? det är ju trots allt SVT .

2008-12-21 @ 02:58:33
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: lola

Löjligt.. Man kan ringa DIREKT dom gått vidare till final. Ingen idiot sitter o väntar tills dom BÖRJAT spela eftersom man VET att dom spelar sist. Bara bullshit för ni allihopa e SÅ dåliga förlorare!

2008-12-21 @ 03:01:36
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Jea

så dom vann inte :( jag rösta iaf.

2008-12-21 @ 10:40:51
URL: http://jea.bloggspace.se/
Postat av: Häxmamman

Jag var mycket ute och dansade när jag var ung, började vid 12 och gick danskurser så jag kan nog allt utom disco och Hip hop...



Det har bytts folk i dansgrupperna för de i gamla gemet är väl för gamla Ler



Men i dagens läge är jag inte alls intresserad av denna framförallt danskampen men lyssnar gärna på dansmusik...



Jag är begynnande från Ångermanland, sedan Kälarnebo som ligger i ÖstJämtland...



Rikard som spelade i Jannez, han som körde ihjäl sig på motorcykeln på studentdagen för 2 somras sedan, levde i många år i Kälarne...



Han hade 2 pojkar och en flicka, en av pojkarna är lika gammal som min äldsta son och gick i samma klass som han och tjejen är lika gammal som min mellersta son och gick i samma klass som henne...



Usch, vad jag babblar, egentligen vad jag ska komma fram till är att justa Jannez har blivit tjatigt att höra för mig, Jannez hit och Jannez dit och blablabla...



Vi hade ett smeknanm på dom Jannez med Gudrun men jag tänker inte säga varför...



Alltså, jag deltar inte i dessa röstningar/Kram

2008-12-23 @ 09:59:46
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0