God Morgon

Alla Läsare. Ja då är man uppe tidigt igen då. Fast det är lördag. Och ja. Man kan helt enkelt inte somna om igen. Så det är ingen idé nu att man lägger sig igen och sover. För om man då somnar så kommer man bara att vakna långt efter 12. Och det vill man då inte göra i alla fall. Så. Det är lika bra att gå upp. Skall se om man skall göra sig lite kaffe nu då. Göra upp elden. Sen göra sig frukost. Så får man se vad som händer där efter.   Blir väl film att se. Som alltid=). Eller så ser man på ännu en ny del av serien "Prison Break" som man följer som en hök=).  Kan bara inte missa den del av de. Det är så himla jävla bra=)...

Kommentarer
Postat av: B3tty

Varför har du inte gått o lagt dig?

2008-12-20 @ 06:45:40
URL: http://b3tty.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhå..en till som är uppe med tuppen, trodde jag var den enda.

haha..ensam hemma filmerna borde absolut finnas i var och ens filmhylla :) Hade tänkt se 2:an idag.

2008-12-20 @ 07:30:03
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag skulle också vilja hugga ved, det är ju skitkul!

Dessvärre har jag varken villa eller ens den minsta lilla skruttiga kamin eller eldstad man kan tänka sig =/ Kanske att det skulle gå att hugga lite bark och kasta in små små flisor i nån marsall eller nå.

2008-12-20 @ 07:52:08
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0