Ja. Det må jag säga

Det verkar som att det är någon sorts trend nu att man ska börja med en Bloggkalender.
Många börjar ju med det. Men bara för att dem gör det.  Tänker då jag inte göra det i alla fall.
Usch nej.   Jag tycker att det mer är roligt och bara läsa när andra
lägger så mycket tid på att lägga ner en hel dag för att få den perfekta julkalendern för just den dagen. 
Men jag. Kan gotta mig jag,  Bara genom att läsa det.


Men man kan ju i alla fall lägga ut så här i alla fall  att det är den



Idag. Så  Nu har man gjort lite komiskt av det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Dockmamman som blivit Häxmamman

Vad menas med det då?

2008-12-02 @ 11:59:29
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0