Jobb

Ja nu snart har man jobbat 6 dagar i rad i en.  Det är ju nu en vana man fått att man gör. Men men.  Det är ju skönt det med. När lönen kommer in på kontot. =). Räknat ihop nu att jag har då jobbat en dag mer denna månad än vad man egentligen får göra=). Men 1 dag hit och dit  gör ju inget. Det gör mig ingen skada i alla fall. Det blir ju pengar.

Ja då har man ju då slutat för idag.  Fick gå nästan 20 min tidigare idag. Skönt det i alla fall att man får sluta lite tidigare.  Skall man snart hem igen.   Är trött av mig  så jag orkar då inget.

Ja sen imorgon jobbar man då igen. Men då en lång dag imorgon.  Det är ju då inge vidare men efter det så blir man ju lång ledig=)  Ons eftermiddag  till Tis eftermiddag  blir man ledig.  Gud vad skönt Nästan en hel vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0