Fredags kväll

Törr o trött.  Så här har man kännt sig hela dagen idag,   Förstår då inte varför. Man har vart allmänt seg och trött.   Migränen kan med spela en stor roll i det hela. Men det är lite bättre nu i alla fall.  Är då en aning pigg. Men inge mycket.



Så Denna Fredag kommer då att bli bara lugn.   Blir då inge fest för min skull.  Men många kommer att ta till flaskan idag i alla fall.  Men jag bryr mig inte.  Låt dem supa ihjäl sig.  Förstår inte meningen med att supa sig full heller.

Nej,  Jag dricker bara måttliga mängder. Men många dricker enbart för att bli full. Men det står då inte på förän Han stå med dörren,,

















Men för mig Gör det då ingenting. Jag dricker ändå så sällan.
Och När  jag dricker så dricker jag inte så jag blir full.  Utan jag dricker bara för att ha kul.
Och vet när jag ska sluta,
 
Förstår inte hur en del kan bara dricka för att bli så fulla att dem inte kan stå på benen.
Är det så det ska vara??

Tycker ni att det är så kul?

Är det med därför man inte har så många vänner?  För att man inte är ute och dricker?
För det verkar som så att dem som är ute i stort sätt varje helg.  Har allt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

28? Det var inte illa :)

Nog för att man borde kunna alla med tanke på att det trots allt är vi i femman.Men du klådde mina 21 poäng med råge.

2008-11-07 @ 21:01:20
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Jea

Dom som har allt har oftast inte de dom vill och de har säkert du. NÄ en själv orkar man inte med att festa och dricka jämt man jobbar ju man måste ju få sova. Ha en bra fredag kväll/natt Kram:

2008-11-07 @ 21:20:51
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0