Lördags morgonen+Idol

Ja imorse var det heller ingen kul morgon,   när man vakna upp med en fruktansvärd migrän.  Så ont har jag inte haft på ett tag. Men det tog nästan kål på mig.    Men ja...  Det är bättre nu i alla fall.   Som tur är-
Men det är ju det med min Migrän.  Jag är så känslig för Ljud o Ljus,  Så imorse när jag låg sen. Och hade armen över huvudet, och det blev så tyst p lugnt.  Så hörde man hjärtat sitt slå.  Och det är ju tur det=). Då vet man i alla fall att man är vid liv=)






Sen detta med Idol igår.  Läste nu på Aftonbladet  Att Lilla Anna Orkade inte öpnna sitt hjärta för svenska folket och hjälptes ut!!   Men herregud  har inte hon nu veckor in och ut som hon vart med gråtit. Över att hon får höra att hon är dålig och att hon sen hänger löst.   Det kan ju vara gripande i början. Men när hon fortsätter hela tiden, Så blir man less.  Jag tycker att hon ska växa på sig och inse hur världen ser ut.  Världen är inte som en dans på rosor. Och man kan inte vinna jämt.  Hon kommer i vuxna livet bli en sådan person som när hon inte får som hon vill,kommer hon stor böla..  Hon borde inse nu att böla inte alltid är lösningen.   Stå på dig istället.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

hon e ju bara 16 bast liksom...

2008-11-22 @ 10:29:16
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Dockmamman som blivit Häxmamman

Hm, shooten kanske hjälpte till lite granna, eller???



Jo, när migränen är som värst så är det konstigt att man hör sitt eget hjärta så väl och om man känner i tinningen så känner man hur väl som helst...



Jag brukar med ironi säga när jag har migrän "Att jag kan skryta med att jag har en hjärna i alla fall eftersom jag har ont i den så finns den/Ha det gott

2008-11-24 @ 13:31:29
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0