Skepp o Hoj

Försöker vara en aning rolig nu som man egentligen inte tycker sig själv är. Men Nå annan rubik än det kom man inte på att skriva.   Är dålig på att hitta på rubriker m m . Till en text som i stort sätt handlar om nada.

Sitter då och läser bloggar som vanligt. Vissa är tråkiga än andra. .  Skriver bara en massa propaganda om saker och ting. Och skriver som sitt nya mode som dem har  köpt hem. kläder som dem komemr att använda en helg sen är det över med det.     Kan då inte fatta sen. Att Mode Bloggar är så Populära???  Är det så himla kul att bära kläder som 1000 andra personer gör. Typ som BlondinBella gör??  Paris Hilton???  Hur många tror man inte bär lika kläder som dem i helgen?. Finns nog ja minst 100 tal.. 

'Varför kan man inte bara låta vanliga svensson bloggar få sticka ut lite mer..
Men så är det och kommer alltid att vara att ståtliga och mode bloggar kommer att stå i fokus och i rampljuset. 


 


Kommentarer
Postat av: Nina

Tackar! ;D

2008-11-24 @ 16:30:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursäkta att jag lägger mig i ...men HUR kan du tycka att man förstör sin framtid när man skaffar barn tidigt, som du skrev till MammaBecka?!

Skulle hennes framtid bli bättre utan barnen menar du?

Du skriver som motto på din blogg :

"Ta dagen som den kommer och lev upp till den. För den kan vara din sista"

Väldigt fina ord.

Men..Hur går det ihop med en sån inställning?

Rebecka är värd all beröm istället för onödigt klantiga kommentarer. Ha en bra dag!

/Rebeckas mamma

2008-11-24 @ 16:52:33
Postat av: Karin

jag fotade när varje person runt bordet tog sitt shotglas, och då blev det så just när jag fotade louise hehe

2008-11-24 @ 19:14:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mamsen

Va?? Viket inlägg handlar om barn som skaffar barn?

Om jag fick leva om mitt liv skulle jag INTE skaffa barn tidigt, jag älskar mina barn å skulle aldrig klara mej utan dom, men mitt liv hade varit bra mycket enklare om jag varit vuxen mär jag blev mamma! Bl.a hade jag förmodligen haft en riktig utbildning och sluppit vända på alla kronor!

så de så!

2008-11-26 @ 11:44:32
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0