Jordens Undergång

Ja idag är det domedagen  om man får säga som kritikerna säger.  Idag är det den dagen då Jorden kommer att gå under Genom ett så kallat svart hål, som kommer att suga ut hela Jorden och förinta allt o alla.   "Ren Bull Shit"  Säger jag bara.  Det tror jag då inte ett dugg på att det kommer att hända.  Hur många gånger sens Bibeln kom till. Har det inte sagt att Jorden kommer att gå under. Ja om vi säger så. jag kolla in en sida.... Sens 1544  Och fram till nu har det sagt mer än
50 gånger att Jorden skall gå under
Och varför just idag?. 
Det kommer inte hända!!!!!!!
   Vad folk spelar upp sig på en liten sak.  Herregud. Fan. Man har hört det så många gånger så.  Men vad fan "Vi Lever ju än"
Fast det har sagts mer än 50 gånger att Jorden skall gå under.

Så dem som är rädda säger jag bara   Ta det lugnt för fan. Det kommer inte att hända.

Kommentarer
Postat av: mait

love you poop :)

2008-09-10 @ 15:06:45
Postat av: ...

ja ja ä dö =)

2008-09-11 @ 11:49:21
Postat av: Jea

Ja snacka kan dom.

2008-09-11 @ 22:28:57
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0