Tisdag

Ja man försöker då i alla fall att uppdatera bloggen så gott man kan. Men man sitter inte här så länge.  Man gör andra saker på datorn än att skriva blogg.  Men lite tid över till det har jag nu i alla fall.  Sitter nu och funderar över vad man ska skriva i en jobbansökan. Det är alltid svårt. Fast man har gjort det ett par 100 gånger så är det ändå alltid lika svårt varje gång. Att hitta dem rätta orden och meningarna. Så att det ska se så bra ut som möjligt. Sen är det då bara att hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag använder alltid samma CV, på sin höjd att jag byter ut några ord här och där samt ändrar lite i mina "kunskaper & personligheter". Med andra ord, jag är vad helst dom vill att jag ska vara :)

2009-04-14 @ 20:55:48
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hihi, tack :D

2009-04-15 @ 02:08:03
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0