John Blund

NU har han försvunnit igen. Och gömt sig med sen sömnpåse.   Han sitter säkert nu bakom något hörn och hånar en. Och skrattar. Och Pekar på en.    Fan. Man vill ju sova nu.  Inte klockan 7 eller 8. Då kommer man ju bara sova bort dagen.  Fan vad man hatar sådana här nätter.   Man sov ju ett tag. Men det var ju länge sen det. Nej Usch.  Och klockan är nu snart 5. Och det börjar snart på att ljusna ute. Och man lär ju ändå nu vara uppe.  13 minus ute nu. Och då är det bara till att elda..


Man sitter då här nu.  Ingenting att göra.  Samma som i natt som var med.  Ingen på Msn,ingen här ute heller. Förutom "DeaFeem" Som är vaken då=). Och skriver sina roliga kommentarer och inlägg=). Henne kan man aldrig bli sur o deppig över.  Hon livar upp ens vardag=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha..ja men det är ju för att jag bara ser mina tv-serier om och om igen. När jag sett klart den sista så var det ju 102 säsonger sedan jag såg den första tv-serien och då ser jag dom från början igen.



Men det brukar slinka in en film nån gång då och då.

Dessvärre ser jag oftast på nedladdade filmer än dom jag har i hyllan. Så typiskt!



haha..du borde på fullaste allvar fundera på att anställa en ny John Blund :D

2009-01-15 @ 07:06:31
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Olessia

jobbigt att inte kunna sova

2009-01-15 @ 07:50:28
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Häxmamman

Hallå min vän, tack för dina vänliga ord och tack för att jag kan babbla...



Här är det 16 minus och solen skiner, men jag tänker inte gå ut, jag har gjort min morgonprommis när jag gick till bussen med barnen...



Har en förkyld dotter och nu varslas det 70 till på gubbens jobb...



Jaja, inte klaga det drabbar många och det finns de som har det sämre...



Men vi höres och så hoppas jag att du får sova snart/Kram

2009-01-15 @ 12:07:03
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0